Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

. З дня покупки товару пройшло не більше 14 днів, збережений товарний вигляд, упаковка і товарний чек. 2. Якщо до товару додано подарунок, він повинен бути повернутий разом з товаром 3. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право: - придбати який-небудь інший товар, який є в наявності. - здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні в продаж. - залишити гроші на депозиті та придбати товар пізніше. - одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару за вирахуванням транспортних витрат. 4. Відправляти повернення товару необхідно через відділення Нової Пошти за вказаними реквізитами в товарно-транспортною накладною отриманою раніше, без зазначення додаткових опцій надсилання (суми зворотного післяплати, обмін на додатковий товар). Якщо доставка не буде вами сплачена або ви вкажете оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються відправнику.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.